Translate

четвъртък, 28 април 2016 г.

You look nice today ;)

Ето ме отново с последната пролетна картичка, с много цветя, маргаритки и синева на бели облачета :)
Ами ... пролетта дойде и на мен ми е едно такова пролетно, слънчево и свежоо- нищо, че оня ден беше като зима-хахах :)
Включвам я в пролетното предизвикателство тук :
http://cardmaniachallenges.blogspot.bg/2016/04/cmc-79-spring.html
И тук:
 http://eurekastamps.blogspot.bg/2016/04/eureka-stamps-challenge-190-add-some.html
Това е за днес от мен:)
Поздрави и до нови срещи ;)


5 коментара:

  1. Много е пролетна наистина, също като настроението ти! =) Прекрасна сценка, направена с много старание и любов!
    Благодаря ти, че ни я показа в предизвикателството на Card mania! Успех!
    *Деси*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря за хубавите думи :)Това значи много за мен :) ххх

      Изтриване
  2. Thank you for joining us again at eureka Stamps.
    Mary

    ОтговорИзтриване
  3. Beautiful card and I love the die cuts. Thanks for joining us this week at Eureka Stamps. Karal DT

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!