Translate

неделя, 15 май 2016 г.

Завръщам се с още розовини... в кадър :)

Здравейте приятели:)
Завръщам се с още розовини ... в кадър :)
Ами... така е то ... като няма - няма... като имаа ...има по многоо :)
Заредила съм се тези дни от разни розови идеи и мира не ми дават, дано успея да ги осъществя... вероятно, ще се поспра за малко де - с риск да не прекаля с розовото-хаха :)
Днес ще покажа една мноого розова и леко нестандартна картичка - понеже е предназначена за моят любим мъж ... Мдаа ... ето я тук иронията ... розова - пък за мъж :D 
Ами какво да се прави -просто така си стана от самосебе си :)
Всъщност идеята ми хрумна съвсем спонтанно докато снимах розовата торта вчера- защото фотоапаратът ми също е розов:) ... и калъфчето му е розовоо ... а аз дори не го бях отразила това :) ... и ... се оказа, че направо розов живот живея аз :D -хихи ... всичко ми е розово... и такаа ... ето го  нашият семеен и ярко розов
фотоапарат ( който само да вметна ми е подарък от него :) ) - вече се мъдри на картичка за любимия човек и една нежна мечта - пресътворена като благопожелание:)... Дай Боже да отидем някой ден там, за някоя следваща годишнина :)
Сега бързам, понеже пиша скришом тук за да не развалям изненадата :)
Има още доста време до повода, а и таман да спретна и едно хубаво албумче за снимки - към нея :) -поне това ми е замисълът :) Стискайте ми палци да се справя :)
Картичката е украсена щедро от всякъде, с цветя, панделки... иии... дано не ме удари с нея по главата, но той нали си ме обича... ще ми прости :D 
Продължавам с ревюто... има си два джоба от вътре, за пожелание, пари и защо не и една обща снимка;) От пред правих леки ефекти с релефна паста и ... изолация за стени -във вид на мрежа :) - което за жалост се скри от части, но поне шейкър прозорчето си личи:)  Него го направих много хитро и ако намеря клипчето, което гледах отдавна с тази идея - веднага ще го споделя :)
От зад направих - голяма мацаница - но пък си е миксмедия от всякъде :) ... и финално ... правих страничките отделно и ги свързах с плат и панделка ... до сега не го бях пробвала този вариант на свързване, но ми хареса като резултат :)
Стига толкова бла-бла от мен :)
Оставям ви да видите за какво става въпрос :)
Естествено сe включвам при розовите рожденници - Картишоците и :
 http://cardsaddicted.blogspot.bg/2016/05/297.html
http://cardmaniachallenges.blogspot.bg/2016/05/cmc80-flowers.html 
http://wordartwednesday.blogspot.bg/2016/05/challenge-230-231-anything-goes.html 
http://eurekastamps.blogspot.bg/2016/05/eureka-stamps-challenge-192-april.html 
Това е всичко от мен ... но само за днес ;)
Целувки :)











4 коментара:

  1. Вили, от вчера обмислям мъжка картичка в розово, но ти ме изпревари. Много свежа е станала, с много препратки и споделени мисли. Сигурна съм, че мъжът до теб е достатъчно щур да я оцени.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти Кати :) ... Разбира се ... главната виновница си ти :) ... пък и честно да призная, леко засрамена се чувствам - сама от себе си - чак сега да установя колко го харесвам този цвят :) ...кой да предположи ... и сега не мога да спя от идей ... понеже вече са повече от дузина ... пък имам само две ръце ... сега творя едно друго розово, пък кога,ще стане - не знам :)
    Пак ти благодаря за вдъхновението и куража да продължавам :)
    Прегръдки :)ххх

    ОтговорИзтриване
  3. I love the camera, and the way this great card opens with so much personality tucked into every bit of it. Thanks so much for sharing your talents with us, and please stop by again soon.
    Blessings,
    Karen
    Word Art Wednesday

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тhank you so much :) So friendly and nice words :)
      Thank you :)
      Big Hugs
      Vili

      Изтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!