Translate

сряда, 18 май 2016 г.

Поглед през РОЗОВИ ОЧИЛА :)

Здравейте,
днес ако искате може да хвърлите един поглед през моите ... розови очила ;)
През тях всичко е розово - обещавам ви ;)
Очилата са шейкърчета пълни с топчета, които дрънкат, от въре има 3 тага и интересно сгъване, както и мноого цветя ;)
Включвам ги при розовите рожденници :
http://kartishok-challenges.blogspot.bg/2016/04/blog-post_29.html  и
при другите рожденници тук:
http://cardsaddicted.blogspot.bg/2016/05/297.html , 
за тях доста се изтормозих и май накрая пооклепах нещата ... но хайде пък сегаа ... не дръжте толкова на подробности, ми слагайте чифт розови очила и се усмихнете на живота ;)
Включвам ги и тук:
http://eurekastamps.blogspot.bg/2016/05/eureka-stamps-challenge-193-stitching.html
http://crazy4challenges.blogspot.bg/2016/05/crazy-4-challenges-c4c336.html
http://cardmaniachallenges.blogspot.bg/2016/05/cmc80-flowers.html
http://7kidschallengeblog.blogspot.bg/2016/05/challenge-152-anything-goes.html
Розово чао от мен за сега :)
Целувки ;)








8 коментара:

  1. Your rose colored glasses are so cute!
    I am wondering if the English translation missed something. I have not been able to see the link to the Eureka Stamp challenge, nor do I see the explanation of the stitching/sewing. I hope they are there so you are eligible for the weekly prize. Dorothy S, Eureka Stamps DT member.

    ОтговорИзтриване
  2. OK - this was strange! When the page went back to the original language I could see a long list of credits, including the Eureka link - they have not been there in the English version. I assumed the translation would include it all. I hope this will translate for you!

    ОтговорИзтриване
  3. I am very sorry for the bad translation - I do not know what causes it. THERE ARE FALSE WHITE Stitching on the inside of the card :) Thank you for review :)

    ОтговорИзтриване
  4. Thank you so much. This would be such a great card to receive - with the whole inside all decorated and stitched together! It is such a good idea to use the ribbon to close it.

    ОтговорИзтриване
  5. Как ми се иска и на мен поне за ден, да сложа тези розови очилаааааааааааааа-дано видя светът малко по красив и добър.Браво вълшебнице!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Колкоо милооо :) Мерси Дидии :) :* <3
      А за очилата - мога да го уредя веднага - изрязваш си едни от розов картон и си готоваа :) Аз даже ги и пробвах -оказа се че даже ми стават- хихи :)...чак не ми се искаше да ги залепвам, но пък ... имам още розов картон - така, че мога да си изрежа колкото си искам :)
      Прегръдки :) ххх

      Изтриване
  6. Сигурна бях, че съм коментирала розовите ти очила, Вили, пък виж как съм ги пропуснала!... Харесва ми с тях ;) Супер готин става живота!
    Благодаря ти за участието в розовото ни парти за РД на Картишок!
    прегръдки
    Ирена

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси Иренка :) Много мило:)
      Прегръдки :)
      Вили

      Изтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!