Translate

събота, 28 май 2016 г.

Гръм и мълнии...и една светкавица от мен ;)

Здравейте 
картишоции ... хайде за последно - гръм и мълнии... и една светкавица от мен! 
Голямо мазане падна с акрилните боички ... цапотене направо...направо с пръстчета- докато ги направя тези облаци :)... и ако трябва да съм честна ... хареса ми - като терапия ми беше ... е малко на бързи обороти - беше тая терапия- но пък се радвам, че успях да се включа пак :) 
Този път ... розовото наистина ми беше с усмивка ;) 
Амии ... доста по-розово трябваше да стане... но ... това е ...колкото-толкова :)
Едни розови облаци и светкавици в небето с един амаа наистина страхотен - надпис - последния стенсил, които си купих за микс-медия :) Огромен е - формат А4 ... та за товаа и това произведение е доста голямшко ... ще трябва сега да му правя и рамка, но какво да се прави :)
Надписа го правих с кристална релефна паста и на живо блести много приятно - седи по-прозрачно отколкото на снимките ... апаратът не можа да го улови този ефект.
 Въпреки това дано да ви хареса, че ги умувам още от розовоте очила насам, тези облаци.
Малко по-друг беше първоначалния замисъл - с повече розови облаци и без светкавици ... но така ми дойде от вътре днес :) ... светкавично ;)
Ами това е от мен! 
Целувки :)

http://kartishok-challenges.blogspot.bg/2016/04/blog-post_29.html
http://eurekastamps.blogspot.bg/2016/05/eureka-stamps-challenge-194-pretty-in.html

                       http://crazychallenge.blogspot.bg/2016/05/cch-223-your-favorite-color.html



7 коментара:

  1. Love the atmosphere you have created here. Thank you for joining us at Eureka Stamps this week.
    Mary

    ОтговорИзтриване
  2. Много интересен замисъл, Вили, за пореден път.И надписът е страхотен.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Кат :)
      То замисъла беше малко по-различен първоначално, като тръгнах от розовите очила, но в последствие претърпя ... доста промени :)
      Така е с изкуството :)

      Изтриване
  3. Мдааа, струвало си е цапането на пръсти да знаеш. Уникални облаци! Браво, много ми харесва цялата магия, която си уловила :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ехаа... благодаря за този страхотен коментар :)
    Много се радвам :)
    ХХХ

    ОтговорИзтриване
  5. Lovely card, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!